Уважаемые коллеги! Хочется услышать Ваше мнение по поводу соответствия уровня наших студентов и предлагаемых требований.
Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської олімпіади з іноземних мов
« : 2009-10-21, 01:01:42 pm » Булгакова В.Г.
________________________________________
Пропоную Вашій увазі методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов у 2009-2010 навчальному році:
У ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов беруть участь учні 9-11 класів. Учні 8-их класів беруть участь у ІІ (районному) етапі олімпіади за бажанням.
Комплект олімпіадних завдань складений відповідно до діючих навчальних програм за попередні роки навчання та охоплює вивчений учнями матеріал до терміну проведення олімпіади.
Виконання олімпіадних завдань потребує не тільки досконалого володіння програмовим матеріалом в обсязі підручника, а й практичного опанування учнями мовленнєвих умінь на рівні, достатньому для здійснення іншомовного спілкування чотирма видами мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, говоріння та письма в типових ситуаціях, оскільки олімпіада – це захід, головною метою якого є пошук та підтримка обдарованої учнівської молоді.
При розробці завдань ураховані вимоги, які висуваються до олімпіадних завдань IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов. Учні всіх трьох паралелей (9, 10, 11 класи) будуть виконувати завдання, складені за єдиною схемою. У ході виконання завдань школярі мають продемонструвати також уміння правильно аргументувати та логічно структурувати свої думки, вживати якомога більше тематично релевантних лексичних одиниць.
„Ключі” до олімпіадних завдань будуть надіслані на електронні адреси Р(М)В(У)О в день проведення олімпіади після 14.00.Олімпіади з іноземних мов складаються з трьох турів. На розсуд членів журі послідовність проведення ІІ та ІІІ турів олімпіад може бути змінена. І тур – аудіювання
ІІ тур – читання та творча письмова робота
ІІІ тур – визначення рівня усної мовленнєвої компетенції.